Körsbärsmums är gott

Tiden räcker inte till, jag hinner inte göra det jag vill.

I morse kände jag tvånget att gå in på internetbanken för att kolla mitt saldo. Det är livsfarligt att betala med kort.
Beskedet var positivt -än så länge. Jag kan segla vidare några dagar till.

Jag fick en vistelse i London av S igår. I London ska man shoppa. Jag måste skaffa svart extraknäck illa kvickt. Annars ramlade det in några klädersplagg, lite accesoarer, en drös blommor, en sax, te med tillhörande koppar med en bild av mig och lite annat smått och gott.
Jo! En sång också. Som jag inte vet om jag ska spela för mamma än...

Imorgon fyller J år. Det blir nog lite ståhej här då med. Just nu känner jag inte för att ta hit en kotte. Allt folk igår tog musten ur mig. Men det blir trevligt. Jag är skyldig en del efter gårdagen om man säger så.

Efter att lillasyster svammlade om "Filuren" här om sistens, har jag fått Körsbärsvägen på hjärnan.


Kommentarer
Postat av: Kang

Men grattis!!! Och tack för grattiset i min blogg! London låter ju inte så dumt.

Värme från Kang


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback