Lista

Svara inte på frågan, avsluta meningen som om du skrivit den själv. 

1. Jag har insett att min sista kyss...var ganska spännande. 
2. Jag lyssnar på.....min intuition. 
3. Jag pratar...ofta förmycket. 
4. Jag älskar...Sikla. 
5. Min(a) bästa vän(ner)...är det viktigaste jag har. 
6. Min första riktiga kyss...var med Claes. 
8. Jag avskyr när folk frågar....?Vad ska du bli?? 
9. Kärlek är...livsviktigt. 
10. Äktenskap är...tvåsamhet. 
11. Någonstans, tänker någon...att jag är knepig. 
12. Jag kommer alltid att...bry mig om andra. 
13. Jag är hemligt förälskad i...Lance. 
14. Sist jag grät var...när jag grät mig till sömns härom kvällen. 
15. Min mobiltelefon är...ett jäkla satyg. Beroendeframkallande satyg! 
16. När jag vaknar på morgonen...pratar jag med mig själv. 
17. Innan jag går och lägger mig...tänker jag på sex. 
18. Just nu tänker jag på...att det skulle vara trevligt med sängsällskap. 
19. Bebisar är...fruktansvärt söta.
20. På min Myspace får jag...lyssna på musik. 
21. Idag ska jag....vara positiv. 
22. I kväll ska jag...första dricka lite öl och sedan sova gott. 
23. I morgon kommer jag ...att sakna någon jag tycker om. 
24. Jag vill verkligen vara...lycklig resten av mitt liv!

Kommentarer
Postat av: Annica

Jag kanske snor den där listan sen, jag gillar listor! Håller med dig till punkt och pricka vad gäller fråga åtta..

Postat av: Annica

Jag kanske snor den där listan sen, jag gillar listor! Håller med dig till punkt och pricka vad gäller fråga åtta..

2007-04-21 @ 15:12:48
URL: http://oktobertjejen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback