Pyssel för hela slanten

Jag sitter här hos föräldrarna i min ensamhet och är trött. Det är som vanligt med andra ord. Jag kan inte förstå mig på denna trötthet, det är ju nästan sjukligt.
Har ringt nästan alla jag känner men det är inte en människa på denna jord, som vill prata med mig just nu.

Försökte sitta ute i solen en stund vid lunchen men jag höll på att bokstavligt blåsa bort och frysa till is. Vart tog vårvärmen vägen? Hade planer på att vara ambitiös och klippa häcken åt pappa men insperationen dog när det var så kyligt.

Har verkligen tappat bort blogglusten just nu. Det enda jag vill göra är att pyssla. Har pysslat ihop en jättefin grej till J som fyller år på torsdag. Är verkligen skitnöjd (som vanligt). Kan inte lägga in bilden nu, i fall J skulle få för sig att läsa det här ohyggligt tråkiga inlägget.
Tänkte jag skulle läsa några rader också men jag har tappat bort papprena.
Inget går min väg just nu med andra ord.

Imorgon är det en sån där gratisätardag igen. Påsklunch med familjen och middag hos S mamma. Jag tjänar en halv förmögenhet den här månaden på att äta hemma hos andra.
Spara pengar är bra.


image26

Kommentarer
Postat av: F

Gratis är gott!

Postat av: A

Hahaha...Ja ibland spelar hjärnan en ett spratt...

2007-04-09 @ 11:23:55
URL: http://amittilivet.blogg.se
Postat av: Krazypal

Ni fick iaf ingen snö hos er... Klimathotet är verklighet nu. Dax att byta lilla röd mot en spark kanske?

2007-04-09 @ 23:03:38
URL: http://krazypal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback