Till E på födelsedagen:

Med blommor och med blader
Jag firar denna dager

-Jag vet, det var en dålig början
Hur fan ska jag komma ur den här sörjan?

Den stora presenten kommer på  festen
Tillsammans med Cristin, Erika och resten

Men nu idag, när du 23 år ska fylla
Vill jag dig med detta mediokra rim hylla

Att du och jag skulle bli ett sånt framgångsrikt par
Hade jag aldrig kunnat tro under mina dar

När vi är tillsammans vi två
Är det mycket tok som hittas på

Skulle man dock något råka missa, kan man läsa din blogg
-Där står ju allt om karlar, choklad och doggeli-dog

Fast det är klart, ibland shiftar du till MSN
Där du fastnar i samtal med en efter en

Egentligen en egen dator du borde fått
-Ta det lugnt, det var ingen pik; jag klarar mig gott!

Att grannarna sexar så du ej kan sova
Det har alla fått höra, törs jag lova

Men för dig som är en sån pysseltjej
Är det här med att hämnas ingen svår grej

Synd att collaget så fort revs ner
Men var inte orolig, det kommer nog mer...

Dina metoder tycks i alla fall funka
I trapphuset klagar ingen på vårt dunka-dunka

Pojkar lämnas ingen plats i detta rim -Jag tror det blir bäst
Man vet ju i alla fall inte hur det står till efter nästa fest... =)

Mina ord gör dig väl inte sur?
Du med din påhittighet har säkert en revanch på lur

Nu börjar min kreativitet tryta
Så här blir nog bra att avbryta

Grattis på födelseda´n och ha en bra dag
Det är många som tycker om dig -Speciellt JAG!

Kärlek// J



J ÄR EN UNDERBAR SAMBO!

Kommentarer
Postat av: F

STORT GRATTIS

Postat av: Krazypal

Grattis på den stora dagen!!!

J e duktig när hon vill ;)

2007-04-10 @ 20:47:11
URL: http://krazypal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback