Underverk

Tänk att måbra-människor kan göra underverk!
Jag har fått ur mig precis allt jag behöver. Glädje, ilska, kärlek, sorg, oro, ja alla möjliga känslor.

Några citat från en vanlig onsdagkväll med världens bästa måbra-kompis:


X: Man saknar inte båset förrän kon är borta


E: Jag har ont i nacken
X: Ja ja, oral aktivitet...
E: Jag har ont i nacken, sa jag!
X: Vill du ha en halstablett?


Om du går hem och gör din grej och sover sen, sa X och kollade mysko på mig.
Fundersam tittade jag på X som flinade lite och mumlade något om min låda och rodnade sedan.
Fan va folk håller på, tänker jag och skakar på huvudet.


X: Han kanske inte kan prata
E: Har han ont i halsen tror du?


X: Jag har sagt det igen och jag säger det förut


X: Nemi är den bästa serien som finns!
Och jag har också en bok...


Med andra ord en kväll som var helt bakvänd....


Kommentarer
Postat av: carina

Jag hängde inte riktigt med i svängarna :-o/men ha´t bra ändå/blessing

2007-04-19 @ 09:14:01
Postat av: Pisaren

Nemi är inte dum och även en bok kan ha ett visst värde. =)

Postat av: E

Carina: Vem hänger med i svängarna egentligen..?

Pisaren: Är det så...jag är ingen seriemänniska. Jag tror inte ens jag skulle läsa Nemi om jag fick låna boken. Men det sägs att Nemi påminner om mig. Hua.

2007-04-19 @ 22:29:43
URL: http://drogen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback