Inte lika mycket högljudd sex

Kraftlös. Så kände jag mig imorse när klockan slog sju och det var hög tid att kliva upp.
Jag har så svårt att somna på kvällarna. Det är väl en sådan period nu antar jag, alldeles för många tankar som snurrar i hjärnkontoret.
Jag ligger där i sängen och kramar kudden. Ibland funderar jag på i fall min säng alltid kommer att vara stor och öde. Ibland handlar grubblerierna om jobb, andra gånger om vänner eller pengar.
En och annan person går förbi nere på gatan. Jag hör varenda ord de säger.
Mer grubblerier.

Något som jag däremot är väldigt glad över, är att grannarna ovanför, har sansat sig i sitt högljudda sexande på kvällarna (läs nätterna). Visst, de knullar fortfarande och jag hör dem, men det är inte samma ihärdiga sexakt som tidigare. Jag tror bestämt att mitt collage i trapphuset hjälpte...

Idag har jag faktiskt satt mig själv och min hälsa i första hand. Jag har tränat och jag har tagit mig tid att sitta ner på jobbet.
Jag har även pratat med min sommarvikarierande handläggare om en veckas ledighet. Känner inte att jag kan ta mer, fast jag skulle helst av allt vilja vara ledig hela sommaren!
Jag är kolossalt trött nu. Imorgon är jag ledig. Välbehövligt. Sen är det full fart fredag-lördag-söndag. Hundutställning för hela slanten. Ibland kan man undra vad det är för vansinnesintresse man har. 

Kommentarer
Postat av: Beyonce

Bra att du tog tag i det med ledigheten! Snyggt collage, och bra att det hjälpte..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback