Mitt nummer i cyberspace

Ännu ett samtal från en okänd.
En hon.
Hon ställde frågor och berättade om sig själv. Jag svarade glatt och trevligt och lämnade ut mitt mobilnummer fast jag egentligen inte ville.
Jag är hopplös.
Hon frågade lite om mig och jag berättade.
Jag vill inte ha fler samtal från nyfikna nu. Jag vill inte vara kontaktperson för den här organisationen längre.
Som en amatörpsykolog satt jag där och försökte ge stöttning och råd. I själva verket kände jag mig bara idiotisk. Hallå, här sitter jag, 23 år gammal och ger råd till någon som är 48.
Visst, jag kanske har vandrat längre i labyrinten än vad hon har, men det räcker nu.
Mitt telefonnummer i cyberspace är snart ett minne blott.
Jag vill inte mer.


image132

Kommentarer
Postat av: Therrorese

Oj, oj det där var en ordentlig labyrint det! Men den var fin. Hade nog hellre velat gå vilse i den än i den som jag är vilse i nu. Den är så mörk..

Postat av: E

Therrorese, det är för att solen har gått i moln, så snart solen kikar fram igen, så ska du se att din labyrint är minst lika ljus och vacker!

2007-07-31 @ 16:59:50
URL: http://drogen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback