Fylleblogg

Jo, jag är full.
Okej, jag har inte semster. Men andra har det. Dessutom är det lill-fredag (onsdag kallas ju lill-lördag).
Den störtsta ursäkten till vinpimplandet på Brända bocken är mitt dåliga mående.
Jag var nära ett sammanbrott idag på eftermiddagen. Jag orkar inte med sånt. Kanske finns det bättre lösningar än en flaska vin men jag tog till det första bästa.
Kortsiktigt.
En god vän och en flaska vin.
Lite bekräftelse genom flirtande med andra semesterfirare.
Det känns bättre nu.
Tillfälligt.

Kommentarer
Postat av: blessing

Hej vännen roligt att du tittat in.....såg att du varit inne vid midsommar oxå. Jag har läst lite nu..jag livet går sin gilla gång. Tat lugnt med vinpimlandet, de e allt gött ibland, men bara ibland. Stora kramen på dig/Blessing

2007-06-27 @ 13:27:56
Postat av: Therrorese

En god vän och en flaska vin är ett mycket bra botemedel mot det mesta. Är det riktigt illa så testa
med champagne...;) (Oj där var Dantes hatpunkter såg jag, I do that a lot)

Postat av: Lennart

Har också råkat ut för att bli full mitt i veckan. Oftast pga av jobbrelaterade orsaker (inbjudningar av säljare, mässor, vinprovningar). Dagen efter har jag försiktigt tassat runt på jobbet med en elak baksmälla och försökt se oberörd ut. Det är många som har flinat åt mig då.

2007-06-27 @ 20:17:15
URL: http://tripphult.blogg.se
Postat av: E

bless: Jag är in titt som tättt, men inte alltid inloggad. kram tillbaka
T: Har svårt att lämna hatpunkterna helt... (där hade vi dem igen).
Jag testar champagne nästa gång. For sure!
Lennart: Mina orsaker till fylla är i princip ALDRIG jobbrelaterade. Är det bra eller dåligt måntro!?

2007-06-28 @ 09:24:13
URL: http://drogen.blogg.se
Postat av: Lennart

Vet inte riktigt, faktiskt. Tror att jag blir lika full då jag dricker privat. Kanske en fråga för Snillen spekulerar?

2007-06-28 @ 18:24:41
URL: http://tripphult.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback