Röda rosor

Jag är så jävla vek. Jag kan inte säga nej.
Jag borde inte ha jobbat idag, jag borde framför allt inte kört bil till jobbet idag.
Jag har jobbat idag, jag har kört bil till jobbet idag.
Jag "ställer upp" för att inte sätta min jobbarkompis i skiten. Istället kanske jag sätter mig själv i skiten.
Jag trodde jag var över det här nu. "Duktighetssyndromet" Jag jobbar fast jag mår dåligt.

Ringde en vän för att avboka en middag imorgon. Lyckades bli övertalad att komma ändå.
"Vi blir inte så många, du behöver bara stanna en stund"
Om jag säger att jag mår dåligt så gör jag ju det.

Har även sagt att jag ska jobba imorgon -om jag inte blir sämre.
Fan!! Jag är redan risig. Jag kan inte ens böja mig ner utan att det snurrar. Jag kan inte titta på tv en längre stund utan att bilden blir suddig.

Jag ringde sjukvårdsrådgivningen.
Du SKA ta det lugnt och vila.
INGEN fysisk ansträngning.
Titta inte på tv.
Sitt inte vid datorn.
Läs inte en bok.

Vad ska man då göra?

Sitta på en köksstol och stirra rakt in i väggen!?

Måbrakompisar är helt fantastiska! Jag är så glad att denna underbara människa finns i mitt liv.
Kolla vad jag fick idag! Är det inte KÄRLEK!?


image95

Kommentarer
Postat av: Annica

oj vad fin!! kan muntra upp vem som helst ju! Kram, hoppas du känner dig bättre snart!

Postat av: Märtha

Men vad har hänt? Vad har du gjort? Gör som Doktorn säger och vila!!!! Krya på dig. Kram

2007-06-14 @ 15:33:40
Postat av: E

A: Visst e den vacker. Å jag som äääääälskar rosor!
Märthisen: Jag har krockat på cykel. Typiskt.

2007-06-14 @ 15:36:30
URL: http://drogen.blogg.se
Postat av: Therrorese

E, Ta det lugnt!! Vila dig!! Rosen var vacker....en bra måbramänniska det där! Kram

2007-06-15 @ 13:07:35
URL: http://therrorese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback