Sol, ost och vin

Ännu en fantastisk dag lider mot sitt slut.
Vaknade sent imorse efter en ost- och vinkväll tillsammans med J i fasterns villa.
Det är schysst med trädgård fast jag trivs så himla bra med min sex- och samlevnadsbalkong.

Masade mig ur sängen runt tolv. Den artonåriga kusinen sov på soffan och hans kompisar slaggade runt om i huset. Vi ville inte störa. Bättre att fly. Trippade diskret ut till bilen, för att sedan äta frukost hos Js föräldrar.

Till frukost blev det en makalöst god tacopaj och Delicato-tårta, rester från trettioårsfesten helgen innan.
Jag skriver så osammanhängande nu....

Lämnade J i föräldrahemmet och begav mig till mitt eget föräldrahem. Övertalade papsen att följa med på en utflykt och iväg det bar.
Havet.
Jag älskar havet.
Jag har sagt det förr, men det tål att sägas igen.
Hundarna sprang lösa på stranden och vi njöt av solen. Jag badade fötterna tillsammans med Sikla. Vattnet var inte alls särskilt kallt. Hade jag haft bikini med mig hade jag badat.

Nu ska jag skjutsa hem J till vår gata i stan, sen ska jag och de tre voffsingarna hänga i fasterns villa ännu en kväll. Tråkigt. ALLA andra ska nämligen ut på galej.
Kanske ska höra vad Mr Green ska göra. Eller.....kanske inte.

Kommentarer
Postat av: Blingbling

Oh herregud. Nu blev jag hungrig. Jag som levt på sunkig matt hela helgen. Mycket grillat, men det är ju så gott.

Postat av: Märtha

Men du..hur har det gått med Mr Green egentligen?? Jag är nyfiken:) Du måste berätta!!

2007-06-10 @ 20:06:44
Postat av: Therrorese

Det låter superhärligt. Jag älskar fester när man vaknar upp dagen efter och alla är kvar huller om buller och sover och snarkar....:)
Mr Green? Rapport?

2007-06-10 @ 21:20:19
URL: http://therrorese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback