Jag är med i en dokusåpa

Har preics kommit hem (nja, en halvtimme sen då) från en frukost på W. C. Lyckades till och med få upp J i ottan och släpa med henne på ett morgonpass. Humöret kunde den gamla sjusovarn ha lämnat hemma för fy vad jag tycker det är trist med folk som har dåligt morgonhumör!!!

Idag blir min andra dag på Djakartas. Gårdagen gick bra. Schnauzertrim för hela slanten. Blev supertaggad på att gå hem och klippa min egen tovboll på eftermiddagen, men den tiden fanns inte. Torsdagskvällarna går ju i poweryogans tecken.

Agilityns vara eller icke vara, har givit mig huvudbry de senaste dagarna. Jag vill ju gå. Men frågan är om det är särskilt klokt att börja med ännu en ny grej mitt i brukset. Jag är tveksam. Särskilt när brukslydnaden är som värsta dokusåpan. Förra gången var det ju gubben med dobbern som inte klarade testet och vips så blev han utkastad, åsså var vi bara fem ekipage kvar. Jag har en känsla av att det kan bli jag som drar det kortaste strået nästa gång...

Nu har jag lyckats bjuda hit en hel skara med folk till lördag kväll. Så var det ju inte tänkt, men det blir nog bra det också. Jag är hopplös.

Hjärna och fantasi lyser med sin frånvaro.
Ha en fin dag! Kram!

Kommentarer
Postat av: annica

HahHAHahhaAhaa!!! Dina inlägg är skojiga :) Det är bara tv-kamerorna som fattas så kanske ni kan få kontrakt med Femman på bästa sändningstid!

Postat av: Krazypal

Tror varenda vovve i hela Gävle e skinnskallar vid det här laget?

KK på G

;)

2007-03-23 @ 14:18:04
URL: http://krazypal.blogg.se
Postat av: F

Hoppas du får en trevlig lördagkväll då!

2007-03-23 @ 19:16:38
URL: http://freddeland.blogspot.com
Postat av: E

annica: det skulle inte förvåna mig!! jag skulle ju vara som klippt och skuren som dokusåpans bitch...

Krazypal: KKs är trevliga när de är påfyllda.

F: Klart jag får=) Allt handlar om rätt sällskap. Det samma till dig!

2007-03-24 @ 17:02:40
URL: http://drogen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback