Protest härnäst

I protest tänker jag inte skriva något om det program som just avslutats på svt1. Vad jag protesterar emot vet jag inte. Mot att alla är så jävla besatta kanske.

Välkommen till klagomuren!
Hit man alltid ringa och klaga på vad fan som helst. Linjen är öppen dygnet runt. Jag blir så less ibland. Psykologen E ska nog ta semester ett par år eller så.
Jag behöver fan reda upp min egen psykiska ohälsa innan jag kan lösa andras.
Annars har det har varit en mycket roande kväll. Jag kommer nog somna med ett leende på läpparna.

Imorgon ska jag bära ner grillen från vinden. Grillpremiär. Jonas är bjuden.
Han var rättare sagt den enda som tackade ja på min inbjudan. Tur att nån kommer. Annars hade jag blivit såå besviken.

Drog just på lite musik. Syftet är att störa träskorsgrannarna som J kallar dem (de som flyttade in efter sexgalningarna).  Ja, här dras ingen polka inte. Det verkar vara modernare att dansa step med träskor. Det är nog inte utan att jag saknar sexgalningarna lite ändå. Deras sessioner tog ju i alla fall slut efter en stund! (Men flytta för guds skull inte hit igen!) Var finns alla normala grannar? Villa med plank nästa?
J -vi måste organisera vår ekonomi! Kanske lyxfällan på tv är nåt för oss?

Nu är det dax att gå på en spanings(kiss)runda med Sikel och Evve.
Efter det väntar



image9

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skickar Scabo... marinera honom i mycket vitlök å ett par enbär hehe

Sov gott!

2007-03-10 @ 23:18:35
Postat av: Pierre

your secret is safe with me...

Postat av: annica

Vad är det i lådan?

2007-03-11 @ 10:46:22
URL: http://oktobertjejen.bloggagratis.se
Postat av: annica

Eller är det en bok? Fan jag ser ju inte!

2007-03-11 @ 10:47:05
URL: http://oktobertjejen.bloggagratis.se
Postat av: E

Krazypal: Enbär ingår tyvärr inte i min marinad, vad sägs om nån annan kulört krydda?

Pierre: Skönt! Nu kan jag andas ut!

Göte: Ta på brillorna som du har på huvudet! Lådan är en bok=)

2007-03-11 @ 11:38:37
URL: http://drogen.blogg.se
Postat av: F

maila mig på [email protected] om du vill byta MSN adress. Sen kan du gärna berätta var ditt bloggnamn kommer ifrån.

2007-03-11 @ 17:24:25
URL: http://freddeland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback