Träskorna har också ett sexliv!

Det verkar som om det nu mera är en standard att få jordens orgasm prick klockan elva varje kväll när man lever i ett förhållande i mitt hus. I alla fall i sovrummet ovanför mitt. Som jag tidigare sagt, det kan vara så att det kommer från insidan av mitt pannben, men jag vaknade faktiskt igår kväll till dessa ljuva toner.
Nu börjar jag bli riktigt less.
Efter en vidrig dag med huvudvärk och lite väl mycket choklad knoppade jag redan klockan sju. Jag slocknade så fort jag lagt huvudet på kudden. Det var lite skillnad mot för lördagsnatten det. Men och andra sidan vaknade jag ju vid elva, låg och försökte ignorera diverse olika ljud. Dels från övervåningen och dels från Evve som skakar så frenetiskt huvudet att man kan få dåndimpen. Jäkla problemhund.

Syrran skickade sms precis innan jag skulle inta sängläge. Välkommen till mig på bröllopstårta nu om du vill.
Va!?
Bröllopstårta? Äsch, hon skrev nog bara fel. Prinsess menade hon nog. Jag tackade nej, illamående som jag var efter allt chokladsmaskande.
Imorse kom J på att det nog visst var bröllopstårta hon bjöd på. I tidningen stod det ju nämligen om den där sablans bröllopsmässan. Hon var ju där och demade lite produkter och visade upp sig i hopp om att få lite framtida jobb. Där missade man lite äkta bröllopstårta. Ja ja. Inte sörjer jag för det.

Igår var det den stora grillpremiären! Solen kunde inte skådas på Gävles himmel, men vårkänslan infann sig vilket fall som helst. Grillmästarn var totalt lyrisk.
Den enda som behagade tacka ja på min inbjudan var Jonas, den gamla räven, han kommer alltid när det är gratis mat. Tur var det väl att det bara var vi tre. Maten var så god så jag hade kunnat...ja. Det finns inte ord för att beskriva läckerheterna.
Han ville absolut vara med på bild också. Jag är ju inte helt omöjlig. Håll till godo.


image11


Nu ringde M. Apporten fungerar inte. "Jag förväntar mig att du är här inom 25 minuter".
Aj aj kapten!
(När blev jag personlig bruks-instruktör?)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback