Alla vägar går till skiten

Jag tror att jag har förlorat mitt förstånd. Helt och hållet. Jag tänker tankar jag aldrig trodde jag skulle tänka. Jag är fan bitter. Jag vill inte vara bitter.
Jag vill acceptera. Jag vill gå vidare.
Hur kunde det bli så här?
Jävla depression. Jävla liv. Jävla skit.
Illamåendet vägrar ge sig. Och nej, jag är inte gravid. Den här skiten sitter i hjärnan. Jag mår dåligt psykiskt bara. Bara.
Jag funderar allvarligt på att vara hemma från jobbet. Det är inte min grej. Jag är inte "sån".
Just nu känns det som om jag bara skulle vilja stoppa ner huvudet i toalettstolen, spola och försvinna.
Inte ens J kan peppa upp mig. Jag tror att vi ligger på ungefär samma våglängd idag.
Vi borde "skiljas"

Ångest.
Illamående.
Misär.


Kommentarer
Postat av: josefin

det låter psykosomatiskt. du får ta tag i det riktiga problemet. look who's talking liksom.

2007-05-22 @ 10:54:46
Postat av: josefin

föresten. jag återkommer med en dikt som jag vill att du ska läsa. kanske via sms, mail, kommentar... det blir en surprise

2007-05-22 @ 10:56:44
Postat av: Beyonce

När man har kommit till det stadiet att man vill acceptera och gå vidare, varför funkar det inte?

Postat av: Therrorese

Åh nej. Inte ner...upp, upp, upp med dig vännen! Vad kan jag göra? Skickar massa peppokramar!!!

2007-05-22 @ 13:38:44
URL: http://therrorese.blogg.se
Postat av: Anna

Vi funderade på pudel innan det blev jappen som vi har nu. Men kanske i framtiden? Vill ha MÅNGA hundar (och katter) någon gång när jag har möjlighet till det!

2007-05-22 @ 13:45:46
URL: http://skaninginorrland.blogg.se
Postat av: E

josefin: gogumman min! jag vet att du är klok så jag lysshnar på dig. men det är tyvärr allt jag gör just nu...
Beyonce: Ja, visste jag det, så vore detta över nu.
Therrorese: Tar emot peppokramarna med öppna armar. Gråter en skvätt mot din axel också...
Anna: Jag är också hundgalen -kan man lugnt säga.

2007-05-22 @ 16:17:13
URL: http://drogen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback