Början på en resa ut ur helvetet

Väl på jobbet rullade allt på i ett jäkla tempo. Dessutom kan man inte bli annat än på bra humör när man har så otroligt positiva arbetskamrater och solen skiner.
Det är ändå tur att jag har det där stället att gå till när det är så här svajigt. Det är så jäkla skönt att det är jobbet som är min livlina och inte nåt annat jävla skit.
Tidigare är det ju jobbet som har varit den tunga och jobbiga biten. Det är där tårarna har flödat, ångesten har gripit tag om mig och paniken vägrat släppa.


-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x

Jag kände att jag blev tvungen att ta bort det jag skrev igår.
Alla behöver inte veta allt.

....Dessa tre veckor var början på en resa. En resa av vunnen kunskap.
Kunskap om mig själv, min familj och mina vänner. Kunskap om livet. Kunskap om att uthärda och överleva.

Nu var det ju inte detta jag skulle skriva om.
Jag har hur som helst haft en bra dag.
Märtha du kan vara stolt över mig. Men jag är nog bränd.

Kommentarer
Postat av: blessing

Du vet när man kommit en bit på vägen i sitt sk uppvaknande :upptäcker man resan av en vunnen kunskap och där ligger en vishet. Att man inte skall göra om samma misstag igen. Även jag är av den kalibern som du
beskriver och har repat mig, men tagit i för mycket innan helandet tagit sin plats. Så lyssna på dina signaler när kroppen säger att du inte mår bra slå ner på takten o våga göra det till din omgivning oxå. Du är duktig i alla fall/kram blessing. (Det var modigt att dela med dig av dig själv.)

2007-05-24 @ 00:24:16
Postat av: Annica

Det är så jävla jobbigt det där att bli runtbollad. Du är bra gumman, och du behöver inte slita ut dig såhär för att bevisa det. En sjuk-dag, so what? Inte ser väl du ner på folk som varit hemma och varit sjuka? Sen att man inte ska vara hemma i tid och i otid det är ju en annan sak! Men är man sjuk så är man!
Skönt som fan att du trivs på det jobbet du har nu. You go girl!!!

Postat av: E

Tack bless och Götis!

2007-05-24 @ 14:04:36
URL: http://drogen.blogg.se
Postat av: Therrorese

E, man får ta bort...Det har vi ju kommit överens om ;)

2007-05-24 @ 15:25:48
URL: http://therrorese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback