Deppo behöver peppo

Vi är inte det vi tänker eller det vi säger eller det vi känner.
Vi är det vi gör.

Vad fan gör jag?
Jag slår och sparkar på mig själv.
Hårt.
Jag försöker sänka mig själv.
Tar stryptag. Håller hårt. Kramar om tills fingertopparna vitnar.

Jag shippar efter andan.
Sakta släpper jag taget.
Samlar kraft.

Jag peppar mig själv.
Går vidare.
Accepterar inte. Jag glömmer.
Förtränger.

Det ljusnar.
Jag mår bra.

Mörkret återkommer.
Jag börjar om.

Vi är det vi gör.

Vad fan gör jag?



Deppo behöver peppo


Kommentarer
Postat av: Therrorese

Andas....ändra fokus....vad är bra i ditt liv? Fokusera på det....Skickar lite peppo! Kram!

Postat av: Linda

Men hallå Deppo! Du vet väl att pepp bara är ett telefonsamtal bort?

2007-05-07 @ 13:41:12
Postat av: josefin

men hörru detta låter inte bra jag blir orolig för min syster. ring mig. puss

2007-05-07 @ 22:14:05
Postat av: blessing

Lite peppokramar kommer här. Du e inte ensam/blessing

2007-05-07 @ 22:24:41
Postat av: blesing

DU JAG GLÖMDE EN SAK!
du har blivit TAGGAD. Gå in på min blogg för vidare info, sorry/blessing. :-)

2007-05-07 @ 22:26:31
Postat av: E

Tack för allt pepp.
Ni är guld när allt är grått!

2007-05-08 @ 00:10:01
URL: http://drogen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback