Fan taskigt -igen

Jag utbrister: Det är  u n d e r b a r t !
S rättar mig: Det är fantastiskt oväntat!
Det är nog så att S har rätt i alla fall. Fast jag använder mig åter igen av; fan taskigt! För det är så det är.

Jag var egentligen bjuden på bio ikväll. Men efter dagens händelser blev det ett glas vin på Brända och nu blir det nog några öl på balkongen. Vädret är ju så vackert.

Var i väg en sväng på hundutställning idag. J fick följa med som sällskap, dock väldigt ofrivilligt. Träffade på mina utställningskompisar, det gick rätt bra för dem och pudeltjejerna. Kul.

Jag hade egentligen massor att förtälja men nu känns det som att allt jag hade i huvudet bara försvann.
Vin kan göra susen ibland.

Ha en fin lördagskväll mina kära bloggvänner. Kram Tant E

Kommentarer
Postat av: Therrorese

Men E, det där lät inte så fan-taskigt...? Det låt ju ganska trevligt med lite vin och öl och så...? Själv har jag proppat chokladbollar så det bluffsar över!

Postat av: E

Jag undvek att skriva om det fan-taskiga....

2007-05-20 @ 14:06:14
URL: http://drogen.blogg.se
Postat av: Therrorese

Misstänkte det....man behöver inte alltid skriva om allt ;) Kramis, hoppas det känns bättre idag.

2007-05-20 @ 18:14:37
URL: http://therrorese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback