Glittrande vatten

Jag halkar efter i skrivandet.
Gårdagen var relativt positiv. Hade lite jobb att göra och fick därmed träffa ryskorna.Värmde lite engelska inför Londontrippen. Haha. Sanslöst roligt hade vi. Svengelska måste vara det bästa språket. Lotta hade de mest knasiga översättningar.

Det är på tiden att jag kommer iväg på en resa. Faktiskt.
Sist var ju för guds skull Spanien. Snart två år sedan. Och den resan var ingen rolig resa. Mest pga att jag befann mig på havets botten, krälandes i dyn.
Det är dax att åka på en resa där himlen är blå och solen skiner. Där vattnet glittrar och kärleken flödar. En resa när jag mår bra och kan uppskatta alla upplevelser.

Besökte träskorna igår (grannarna ovanpå). Ganska söt kille den där pianisten.
Han såg ut som ett stort frågetecken när jag ringde på dörren. Haha. Jag gillar att överaska!
Hur som helst så var det inte de som hade ringt.
Med andra ord så kan det inte vara någon i vårat trapphus som ringde. Drygt. Lite svårt att snoka reda på vem det var då. Har ju bara ett förnamn.
Jag är väl skadad, men jag vill ju prata om saker. Lösa saker. Åtminstone be om ursäkt. Kanske lämna mitt nummer. Be dem höra av sig igen om de blir störda.
Jag vill visa att jag bryr mig!

Agilityn igår gick kanon. Jag får nästan ångest för att jag inte tar träningen mer på allvar. Vi skulle ju faktiskt kunna gå långt...
Det är en tjej i gruppen som inspererar mig enormt. Henne måste jag träffa även efter kursens slut. Det bara är så.

Beställde lite nya sängkläder igår också. Haha. Onödigt egentligen med tanke på att jag har (springer och räknar) sju nya, osprättade förpackningar + en sisådär sju till uppsättningar som jag använder.
Hamstra....mjo. Det kan vara bra att ha ju....eller!?

Nu ska jag bege mig ut i solskenet en stund innan jag ska på lunchdate.

Kommentarer
Postat av: Beyonce

Kul med en resa.London är en härlig stad!

Postat av: Therrorese

Ja! Ut och res med dig. Och hamstra lakan du, man kan aldrig veta när man behöver dem...:)
Det låter som du har det ganska så behagligt nu eller...? Kram

2007-05-16 @ 14:34:16
URL: http://therrorese.blogg.se
Postat av: E

Beyonce: Jajemen. Ser väldigt mkt mer positivt på Londonresan nu än vad jag gjorde för en måand sen!

Therrorese: Behagligt emellanåt. Som sagt. Känner mig som cassiopeia. Upp och ner om vartannat!

2007-05-16 @ 20:39:49
URL: http://drogen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback