Packning

Jag är less på vädret nu. Blir på så fruktansvärt dåligt humör när det är så här grått och trist. Va fan ska vi göra i London om det regnar?
Det var egentligen ingen fråga. Och jo, man kan ju göra saker inomhus. Men jag vill strosa omkring ute i solen. Picknicka, dricka vin och njuta.

Är färdigpackad nu. Jag som inte kan packa. Hela väskan är proppfull. Vaddå kläder för fyra dagar? Betyder inte det hela den grårandiga garderoben? Jag trodde det.
Även Sikla har lagt sig i resväskan. Hon är livrädd för att bli lämnad hemma igen. Hon är så söt.
Idag på eftermiddagen när jag tog en tupplur, låg hon under täcket på min arm.
Vad vore mitt liv utan denna underbara goding....?

Kommentarer
Postat av: Therrorese

Är det i morgon du åker till London? Även om det regnar går det inte att misslyckas med hen helg i London. Inte ens i snöstorm och drivis...:) Äg!

Postat av: Märtha

Fan vad aundsjuk jag blir..jag vill också resa!!!!Gahhhhhh fan vad roligt. Jag har varken pengar eller vänner som vill åka med. Suck.

2007-05-31 @ 07:39:36
Postat av: E

THERRORESE: Japp. Idag åker jag. Snart. Varsta tajkonmorgonen. Helt sjuk.
Klart jag ska ha det bäst, vilket väder det än är!
MÄRTHA: Det är därför man har kompisar som betalar. Fick den här resan av min sötaste vän i födelsedagspresent.
Både kompis som vill åka OCH betalar. Kan det bli bättre?!

2007-05-31 @ 09:22:17
URL: http://drogen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback