Ränderna går aldrig ur

Jag packar alltid i sista stund!
Stressiga jag håller på att tvätta nu. Jag är inte alls ute i sista minuten....
Samtidigt som jag känner hur hjärtat bultar i bröstet förmår jag mig inte att packa. Jag har lagt fram lite kläder på sängen men jag blir så oinspererad av garderobsinnehållet. Grått, vitt, svart, allt i det randiga temat. Jippi. De kläder jag har med färg ligger i tvättstugan. Måste vänta.
Jag vet inte alls vad jag ska ha med mig. Just nu känns det som om jag skippar kameran helt och hållet. Kommer säkert inte orka bubba runt på den i vilket fall som helst. Det är det som är nackdelen med systemkameror. Inte direkt handväskeformat.
Ska packa i min nya gröna resväskla som jag köpte när jag var i Spanien sist. Me like!

Satt och raderade lite bilder från mobilen tidigare ikväll. Jag är urdålig på att rensa. Samma sak med sms och mms. Kunde jag spara allt så skulle jag göra det. Till vilken nytta vet jag inte.
Jag har lagt över bilderna på datorn, men jag vill fortfarande ha dem kvar i mobben. En sentimental sate är vad jag är. En tönt.

Träskorna, eller som jag nu mera kallar killen uppepå; pianoklinkarn har spelat och sjungit hela eftermiddagen idag. Fan, karln e bra! Jag tror att jag måste gå upp och tala om det för honom.

Kommentarer
Postat av: Beyonce

Jag är likadan både vad gäller packandet och rensandet...

Postat av: Therrorese

Jag kan inte heller rensa....Vill gärna spara allt...utom det som måste bort för mitt välbefinnandes skull

2007-05-30 @ 23:06:26
URL: http://therrorese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback