Min sjuka vardag

Jag har precis krypit ner i sängen med pudlarna.
Ännu en dag i mitt märkliga liv har passerat. Ibland undrar jag om det bara är i min värld som alla dessa egendomliga saker händer.
Inträffar sånt här i folks Svennsonliv?!
Exempel 1: Din bästa vän har en kk som berättar att han är xxxxxxx.
Exempel 2: Din pappa går hem från jobbet och storgråter.
Exempel 3: En ytlig  kollega på ditt jobb, anförtror dig att hon har självmordstankar och har börjat knarka pga sitt dåliga mående.
Det är bara den senaste veckans händelser.
Jag går aldrig på cirkus, men lik förbannat hamnar jag  mitt i den.
Nu är det dax att sätta punkt för den här dagen.
Pudlarna sover redan, jag ska göra dem sällskap

Kommentarer
Postat av: Lennart

Ojdå. Nog har jag hört knepiga saker av folk jag känner, men det där?

Postat av: Salwa

haha stackarn!

2008-02-05 @ 00:39:35
URL: http://salwa.blogg.se
Postat av: Sandra

OJJ!!! det var inte vardagsmat det där inte.. :S

2008-02-12 @ 11:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback