Gårdagen

Ja, gårdagen försvann i ett nafs. Men trevligt var det. Vi hade bara bokat in en kund under dagen så vi kunde mingla och bara njuta av att allt var klart.
Jag besökte mor och far på morgonkvisten igår och lämnade Sikla där. Tänkte att det kunde vara skönt för henne att få lite extra uppmärksamhet, nu när Sputte också tar lite av min tid.

Morsan och farsan kom såklart till invigningen och därmed blev Sikla kvar på jobbet. Mingelmästarinnan skulle jag kunna döpa om henne till. Jäklar vad hon trivdes.
Vid tre började jag så smått plocka ihop mina saker och tänkte bege mig hemåt. Skulle bara ta med mig några hundar ut på rastning först. I och med det blev jag kvar några timmar till... Jesse, pudelgrabben av alla pudelgrabbar, kissade såklart  min mingelmästarinna.
Min fyra timmars arbetsdag blev snabbt till sju. Det var bara att bada, föna och frisera fröken pudel!

Gert och Tanja drog faktiskt lite folk, belive it or not.
När Gert hälsade på mig kändes det så jäkla bekant så jag undrar om jag inte har hälsat på honom förut. Men jag tror inte jag har det. Deja vu. Läskigt.

Somnade som en klubbad oxe 19.57 igår kväll. Det lustiga var att jag vaknade 7.57 imorse....

Jag och J håller på och organiserar smeknamnen på våra ragg genom tiderna. Det blir en ganska rolig lista. Jag kanske publicerar den här så småning om.

Kommentarer
Postat av: josefin

vet du att jag fattar inte vad du får allt ifrån. en lista med smeknamn på gamla ragg. haha.
undrar just hur lång den kommer bli.. vilka krav finns för att få vara med?

Postat av: blessing

Så de e hundar o ragg för hela slanten just nu/:-)/blessing

2007-04-26 @ 13:44:44
Postat av: E

josefin: Kraven för att vara med på listan är att man måste ha gjort något sorts intryck på oss...

blessing: Ja, inte bara just nu. Som singel i stan har man inte så mkt annat att göra. Dessutom är det skitkul och flirta tycker jag=)

2007-04-26 @ 16:18:44
URL: http://drogen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback