Kvinnor som låter vid sex

Phu...Vilken mardrömströtthet som drabbat mig i helgen. Det är nog den värsta jag någonsin skådat. Upplevt kanske man ska säga..
Det har hur som helst varit trevligt med en gammal raggare på besök från Göteborg...Eller, jaha, det var ingen raggare och han reste från Stockholm. Okej.

Fredagen gick i pladdrandets tecken. Jag malde på rätt friskt (som vanligt) fram till midnatt. Då satte tröttheten in. Efter det fastnade tungan i gommen och där blev den kvar stora delar av helgen. Hade någon ljus stund där jag fällde nån kommentar men annars vara jag tyst, kryptisk och i högsta grad diskret. Himla knepigt det där, jag är ju inte den lågmälda typen direkt.

Lördagen var en riktigt härlig vårdag här i sydligaste Norrland. D & M ville ta en fika på stan innan eftermiddagsgrillet och jag å Göteborgarn (vill han ha ett annat smeknamn tro?) sa inte nej till en (fjorton för vissa...) kopp kaffe direkt. Mamsell blev det och Steorn dök upp efter en stund, utom sig av förtvivlan. Ett gammalt hundragg åkte från Göteborg till Gävle för att träffa henne trots hennes obefintliga intresse. Den historien var så patetisk så den tänker jag inte ens återberätta.

Vi var några stycken som grillade hemma hos D & M på eftermiddagen.
De hade gjort ett lotteri. Vinnaren fick en stjärna på sin lott och vann en fryst fläskfilé och en potatis. Vinnaren blev glad.
J, som fick en spermie på sin lott undrade vad det skulle betyda för kvällens jakt. Vi skojade en del om det men tyvärr visade det sig betyda nitlott.
Göteborgarn hade gjort jordens godaste grillspätt och min tomma mage blev nöjd och glad. Sköljde ner spätten med en flaska vitt och sen spelade vi (finsk) kubb.
Jag, D och Steorn var självklart det bästa laget och vann (inte för att verka högfärdig men det var på grund av min skicklighet).

Vidare blev det inflyttningsfest hos S. Precis alla jag kände frågade om jag var ledsen eller nåt. Det var jag inte. Jag var bara gräsligt trött. Gjorde några tappra försök att surra lite men det gick inget vidare.
Ingen krog.
Hem och sova?

På söndagen var jag mera människa igen efter att jag fått sova några timmar. Tungan var fortfarande slö. Hur kommer det sig?

När eftermiddagen närmade sig kväll och Göteborgarn lämnat mig, skulle J bjuda mig på pizza (som det naturligtvis slutade med att jag fick betala själv. Otippat? Nja...). Trött som jag var tuggade jag i mig skräpmaten och kröp till kojs några minuter efter sju. Somnade som en stock och sov ända till Leo ringde på dörren halv sju.

Ett mindre slagsmål utspelade sig i min säng. Vem kunde ligga närmast en sovande tant E?
Sikla vann. Hon tror ju att hon äger mig, men det är faktiskt jag som äger henne. Leo blev något besviken och hamnade i fotändan medan Evita körde den gamla hederliga skeden. Sikla, hon låg där det passade för stunden. Gärna på mig. Visa tänderna för konkurrenterna var ju heller inte helt fel.
Hopplösa jycke.

Läste morgontidningen och fick en väldigt kul idé.
J tror att vi kommer bli vräkta efter detta, men jag förstår inte vad hon menar. Har inte folk humor i vårat trapphus? I så fall får de fan ta och flytta. Knåpade ihop ett litet collage som ska sitta i trapphuset tänkte jag.




Har just fått lunch hos mamsen och vinkat av systeryster. Nu ska jag ta ut Leo på en redig prommis innan jag måste iväg till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Ante

Underbart collage :)

2007-04-02 @ 14:02:55
Postat av: Krazypal

Haha!!! Bara älskade det collaget :)
Sedan vet jag ju inte om kubben skall räknas... Tjuvstart utan grabbarna var det - vi hann precis se kungen falla när vi kom ;)

Postat av: F

Haha klockrent!

2007-04-02 @ 14:47:03
URL: http://freddeland.blogspot.com
Postat av: Anonym

Haha, hoppas att rätt personer tar åt sig!
Modigt gjort!

2007-04-02 @ 16:20:33
URL: http://oktobertjejen.bloggagratis.se
Postat av: SaippuakauppiaS

Ja Gudars skymning.....! Nu börjar jag inse vad som menas med I-landsproblem...skulle inte förvåna om såsen var för tjock på middagen och pizzan ja den den ja den var nog inte helt rund....för att inte tala om kubbspelet alla små björkar som fått sätta livet till bara för att vi skall ha något att förlusta oss med...nej lär av naturen ,lär av din pudel då blir man inte utan i alla fall.Känner starkt att du borde ge dig in i utpressningsbranchen med de där saxkunskaperna,kanske ngt om Maddes bollar ?

2007-04-02 @ 20:22:24
Postat av: E

Ja hörrni. Jag kan bara hålla med. Jag gillar ju också collaget=)

SaippuakauppiaS: Nån sås åt jag inte eftersom jag inte är nån såsbrutta. Pizzan skar jag i små fyrkanter, vem skulle jag annars stöta mig med? Det kanske finns en anledning till att jag har barnkubb i alla fall...

2007-04-03 @ 09:48:19
URL: http://drogen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback