Jag har aldrig...

Har varit på födelsedagsfest nu. Kom precis hem. Tog bilen så jag hade en anledning att inte bli övertalad att dricka och gå ut. Jag har ju tandläkartid tidigt imorgon bitti. Å jobb. Å Singöresa.
Kände mig verkligen gammal, trots att flicksnärtorna inte var särskilt många år yngre än jag.
Vi skulle äta tacos, dricka bål och leka "jag har aldrig".
Jag avskyr den leken. Vem bräcker vem?
Vem har knullat flest killar? Vem har testat den mest avancerade ställningen? Vem har haft gaysex?
Någon sa: "Åhh, det är så kul när det är lite nya folk med"
Vill någon veta vad jag har för sexuell erfarenhet är det bara att fråga. Jag behöver inte leka någon lek för att berätta sånna saker. Jag behöver framför allt inte vara full.
Är det ett tecken på att jag börjar bli vuxen eller är jag bara tråkig?


Ännu har jag inte bränt mitt gröna skepp...


Sen vill jag beklaga mig lite också.
Alla djävlar säger att pudlar är så fula. Hur kan dom säga så?
Sen när de träffar min godbit så är de så pluttinuttiga sååå. Ojojoj, jo, hon var ju jättesöt men hon ser inte ut som en pudel.
Nähe!? Hur ser en pudel ut då undrar jag?!

image58

Kommentarer
Postat av: Tina

Såg dig på TopBlogArea, under affärsverksamhet. Vad säljer du här???

Postat av: E

Affärsverksamhet... Ja, det skulle vara mina innersta tankar jag SKÄNKER i så fall... Å inte blir jag nå rikare på det heller!

2007-05-25 @ 15:06:53
URL: http://drogen.blogg.se
Postat av: Beyonce

Pudlar är fina. Känner en liten Tindra som är så söt.

2007-05-26 @ 01:16:08
Postat av: Blessing

Vilken goding längste ner/nattie /B

2007-05-27 @ 01:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback