Mr Green

Min måbrakompis X undrade i veckan om jag inte skulle "hänga på" den vita månaden. Det lät bra. Jag skulle sannerligen behöva sanera min kropp från alkoholhaltiga vätskor. Fy fan, vad mycket sprit det har blivit på senare tid.
Det såg länge ut som att den här helgen kunde bli en bra start. Men som jag skrev igår -vin på Brända, öl på balkongen... Det kunde ju bara sluta på ett sätt.
Utgång.
Fylla.

Idag mår jag verkligen som jag förtjänar. Riktigt jävla ap-bakis är vad jag är.
Men det var kul igår. Dansade som en galning och så träffade jag karln med den gröna munkjackan. Han som vi träffade vid natt-mat-palatset förra helgen. Härmed kallar jag honom Mr Green. Han är hur charmig som helst med sina stora blå och sitt ostyriga hår.
Vad hände med alla brunögda charmörer!?
Han hånglade på mig. Det fick han så gärna.
Han sov bredvid mig. Det fick han så gärna.
Närhet.
Det luktar Mr Green om min kudde. Det luktar gott.
Ni får säkert höra mer om honom. Om inte annat för att han glömde sin mobil här.

----------

Har precis klivit ur sängen och mår nu förhållandevis bra. Har fått några köttbullar i magen och druckit lite vatten.
Jag skulle inget hellre än att gå ut en sväng. Men jag har ingen hemnyckel så gör jag det, förblir jag ute tills J behagar komma hem.
Nyckeln försvann när jag och tremänningen lekte hemmafixare. Så irriterande.Särskilt eftersom porten låses klockan sex.

Imorgon är det måndag igen. Tiden bara försvinner. Till helgen ska hela familjen till Singö och träffa Jonas familj. Familjesammankomster är trevliga. Tanken är att vi ska åka en sväng till Åland, käka god mat och ha det bra.
Sen är det bara en vecka kvar till Londonresan. Jag ser fram emot den nu. Så mycket.
Vi blir fyra tjejer som åker.
Jag är jättesugen på att åka en sväng till Bournemouth också. Hälsa på, på Manchester Hotel, ta en öl på Moon In The Square, picknicka i ballongparken, njuta av utsikten från piren. Shoppa.
Minnas. Njuta. Vara.

image50

Kommentarer
Postat av: Beyonce

Nice med lite hångel!!

Postat av: josefin

"han hånglade på mig". låter bekant. :P
vet du att en öl och en jäger kostar 44 på ålandsfärjan. jonas säger att då är det ingen idé att bara köpa öl. så HEJ DÅ vit månad.

2007-05-20 @ 21:01:53
Postat av: Märtha

Han glömde den med flit. Jag lovar!! Smart drag Mr Green..:)

2007-05-20 @ 23:02:23
Postat av: E

B: Om!! Me like=)
josefin: jag gillar frasen.
åh, kräks på öl, kräks på jäger. HEJ vit månad.
...fast jag lovar inget
Märtha: Då vill han alltså träffas igen...
Åh man. Jag vill också träffas igen.

2007-05-20 @ 23:58:37
URL: http://drogen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback