Rysslandsledig

Träskorna blir snart pianoklinkarna. Som jag nämnt tidigare; hellre dygnet-runt-piano än sexlekar om kvällarna. Jag blir faktiskt riktigt imponerad. Det låter skitbra!!
Vad som inte låter lika bra är Sputniks eländiga skällande så fort det låter i trapphuset. Imorgon får han lämna stadshundslivet och bli kennelhund igen. Jag måste stå på mig!

Fick ett stort kuvert i brevinkastet i veckan. Mitt namn var textat med en trivsam handstil. Jippi! Post, nej jag menar brev!!!! BREV. Jag hade några ideer om vem som kunde vara avsändare.
Drömma kan man ju alltid.
Det är inte ofta man får brev nu mera. Mest räkningar. Kanske något vykort emellanåt också.
Sprättade kuvertet med fingrarna.
Skymtade något rosa....spänningen var olidlig!
.....ett nyhetsblad från en organisation som jag är kontaktperson för här i stan. Snacka om antiklimax.
Enorm besvikelse.
Gah.
Men vad hade jag väntat mig egentligen? Att någon skulle skicka ett brev till mig!? Hallåja. Vykort. På sin höjd.

Den här veckan blir det förmodligen mycket ledighet. Ryssarna är ju här och hälsar på hundtrimmerskan jag jobbar hos. Ganska skönt. Man hinner fixa lite här hemma då också. Kanske rent av kan träffa någon kompis och luncha.

Nu ska jag titta till min fyra kiloskassler i kylskåpet....ja, fyra kilo. Det var ju billigt....

Kommentarer
Postat av: Märtha

Gävle..djävla Gävle..jag är olyckligt kär i en kille från Gävle. Suck..Men det är en fin stad:)

Postat av: E

Märtha: Djävla olyckliga kärlek! Nunna är va man skulle bli. Eller är de hopplöst förälskade i någon högre makt!?

2007-05-14 @ 14:24:59
URL: http://drogen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback