Malawikwacha

image210


Hur i hela fridens namn kunde en liten ynka Malawikwacha i dyka upp i min almanacka idag när jag var hos sjukgymnasten!?
En liiiiiten kopparfärgad slant.
-Jag hade inte samma väska då.
-Jag hade inte samma almanacka då.
-Hallå! Det var tre år sedan jag var i Malawi!


Nåväl.

Jag gillar min sjukgymnast. Hon är grym och masserar som en gud. När jag går dit känns det som att träffa en kompis ungefär. Vi vet nog det mesta om varandra nu.
Att träffa nya människor är SÅÅÅ kul.
Just nu håller jag på att prova mitt nya hjälpmedel. En Cefar Primo. En sån där elchock-mojäng för muskelavslappning. Riktigt läskig sak.
Just nu använder jag den på hals och nacke så armar och axlar rör sig lite som dom vill.
2x30 minuter om dagen ska den användas.
Kontentan av detta är:
Jag måste göra om om schema så det klaffar med yogasessionerna!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback