Sjusovare

Det är helt sanslöst vad jag sover. I natt sov jag mellan 18.30 och 7.30. Vaknade väl någon gång där emellan och började grubbla, men somnade rätt snart igen faktiskt. Jag måste vara helt galet trött.
Nu har jag dessutom ont i örat igen. Jag pallar inte öroninflammation igen. Det var ju för guds skull bara några månader sedan sist.
Det är redan onsdag. Tiden går så förbaskat fort. Jag hinner knappt läsa tidningen och äta min bovete förrän jag ska äta den igen -nästa morgon.

Ikväll är det en föreläsning jag skulle vilja gå på men jag kommer inte att gå dit. Jag behöver någon som transporterar dit mig. Spåtanten hade kanske rätt i att jag är ganska seg, även om jag inte alltid är det.


I natt drömde jag att jag badade i havet. Stugisgrannarna och farsan fiskade men jag skulle bada jag. Det måste betyda att badsäsongen snart är här. Jag längtar till båtliv och luftmadrassgung!

Fick just veta att KP kommer till mig i helgen. Oj, så glad jag blev! Nu fattas bara några stycken till för att jag ska bli lycklig.
Jag har egentligen tappat festhumöret. Hör och häpna, partyprinsessan är less på partaj... Undrar vad Javi (en jobbarkompis från tiden i England) hade sagt om han hade hört det...

Nu ska jag fortsätta med mina morgonbestyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback