Medvind

Medvinden blåser i mina segel nu.
Åtminstone för stunden. Det känns galet bra. Det hör ju inte direkt till vanligheterna precis.
Jag kanske är löjlig som känner mig så glad över ett litet sketet extraknäck, men när Dalmasen frågar Mig om jag vill jobba åt honom, så blir jag vansinnigt tillfredställd.
Nöjd över att jag är jag.
Ärtiga, trevliga, glada, positiva E.
Vi känner inte varandra egentligen, jag och Dalmasen. Vi hejar på varandra dagligen och utbyter ett och annat snuskigt skämt ibland, men mer än så är det inte.
Alltså måste ärtiga, trevliga, glada, positiva E ha gjort ett bra intryck på honom.
Det är ju inte direkt så att jag är vacker. Hade jag varit det, hade jag ju fått erbjudandet pga mitt utseende.
Hur som helst, så suger jag på den här karamellen ett tag nu. Den är säkert snart slut.

Kommentarer
Postat av: Beyonce

Härligt! Hoppas karamellen räcker länge!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback