Vilken dag som helst...

...har just passerat.
Här kommer en fånig lista


BRUKAR DU KOMMA I TID?
Jo, jag är väldigt punktlig (utom när jag har parkdate med D & M)
NÄR BLEV DU FOTAD SENAST?
I lördags på schlagertacosen
HUR KÄNNER DU DIG NU?
Nedstämd och uppblåst (firade min namnsdag med kladdkaka och grädde)
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER?
Svart, grön och lila

KAN DU LAGA MAT?
Ja, det kan alla, frågan är om det bli gott
VAD PLUGGAR DU?
Ingenting....
VAD TYCKER DU OM FÖTTER?
Det beror på...men fotmassage tycker jag om
ÄR DU AKTIV I SKOLAN?
I livets skola är jag aktiv
VAD SAKNAR DU?
Egentligen ingenting, men jag har en lista på köksbänken på saker jag vill ha
NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST?
I Helsingfors, det var självömkan
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR?
Jag var deppig som fan, men bio var trevligt
DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN?
Sojamjölk, men jag dricker oftast vatten
RAKAR DU BENA?
Nej...epilerar
ÄR DU NYTTIG?
Jag har mina ljusa stunder
NÄR BRUKAR DU GÅ OCH LÄGGA DIG?
Förr eller senare
VAD SKA DU GÖRA I VINTER?
I vinter....jag ska öka min självkänsla
PROJEKT JUST NU?
Betala av mina skulder till mamsen

VAD BORDE DU GÖRA?
En hel del. Sova borde jag nog göra just nu
VAD VILL DU GÖRA NU?
Ligga
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB?
Ja, ganska många faktiskt
ÄR DU BLYG?
Nej, inte det minsta
ÄR DU POLITISKT AKTIV?
Nej
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG?
Mamma ringde och väckte mig klockan nio. Man kan bli tokig för mindre
VILKA INSTRUMENT KAN DU SPELA?
Jag kan spela det mesta, sen hur det låter, det är en annan femma. När jag var liten och charmig spelade jag blockflöjt och saxofon -det ni!!

VILKEN IDROTT SYSSLAR DU MED?
Idrott och idrott, räknas poweryoga som idrott?
VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Säg det, jag spelar inte tv-spel. Supermario för 15 år sedan...?

VILKET DATORSPEL SPELADE DU SENAST?
Harpan.

VILL DU HELLRE HA MAIL ÄN VANLIGA BREV?
Jag är glad om någon hör av sig alls
TROR DU PÅ KÄRLEK VID FÖRSTA ÖGONKASTET?
Kanske vid andra ögonkastet. Gå förbi igen!
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
Vilken fråga... det beror nog på dagsformen. Men en flaska vin går väl alltid ner

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Ja, men nu var det många år sedan....eller var det i höstas!?
VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VAR KILLE FÖR EN DAG?
Vicka på rumpan och tindra med ögonen
HAR DU STJÄRNOR OCH KAJAL?
Nej, det är inte min grej
BRUKAR DU SMINKA DIG?
Brukar och brukar, det händer titt som tätt
ÄR DU NÖJD MED DITT LIV?
Man kunde ha det sämre, men man kunde ha det bättre också...
VAD HAR DU PÅ DIG JUST NU?
Myyyskläder. Svarta brallor, svart linne och grön munkis
VILKEN HÅRFÄRG HAR DU?
Brun, med några andra inslag....hmm
HAR DU STADIGT SÄLLSKAP?
J är ganska stadig och Sikla är också ganska stadig, men jag är singel
VAD VILL DU JOBBA MED?
Just nu har jag ju fått för mig att jag vill bli polis
HAR DU TRÅKIGT JUST NU?
Det kan man kanske säga
VAD GÖR LIVET VÄRT ATT LEVA?
Mina nära och kära. Utan dem vore jag INGEN
VAD LYSSNAR DU PÅ FÖR MUSIK?
Allt möjligt, väldigt blandat
KATEGORISERAR DU DEJ SJÄLV I NÅGON STIL?
Jag har ingen stil. Jag har ingen stil alls
ÄR DU TRÖTT?
Allt som oftast

NÄR VAR DU FULL SENAST:
Det var nog också i Helsingfors

SOVER DU HELST ENSAM ELLER TILLSAMMANS MED NÅGON:
Sällskapssjuk som jag är föredrar jag inte att sova ensam

HUR MÅNGA SKOR HAR DU?
Det vet jag faktiskt inte, några hela och några med hål i. Det vet jag i alla fall

FAVORITRÄTT?
Surprise.... (eller inte) Kyckling med soltorkade tomater och fetaost. MUMS!

VAD GÖR DU IMORGON?

Hundcirkusen anländer klockan åtta. Så det blir väl till att aktivera dem.
På kvällen blir det Yoga! Som jag har längtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback