As usual

image118

Tanken var att vi skulle ut och dricka några öl idag men jag är inte alls på humör. Det enda jag känner för, är att krypa upp i soffan med en god bok, lite jordgubbar och vattenmelon.
Jag hatar egentligen att det regnar. Det gör mig på så fruktansvärt dåligt humör. Å andra sidan är det mysigt när man kan tända ljus och bara kura, medan regndropparna smattrar på fönsterbläcket.

Snart måste jag bestämma mig för om jag ska vara ledig något i sommar. Handläggaren på Försäkringskassan sa att en eller två veckor inte alls var omöjligt att bevilja. Jag vill ju ha sooooool om jag ska vara ledig. I-landsprobelm. As usual.

Kommentarer
Postat av: Beyonce

Det är klart att du ska ha lite ledigt. Ja visst vore det trevligt med sol på semestern, men här är det inte mycket av den varan...

Postat av: E

B! Nej solen lyser med sin frånvaro, jag som till och med bor i soliga Norrland!!

2007-07-08 @ 22:07:07
URL: http://drogen.blogg.se
Postat av: Petra

Det ser underbart gott ut! Sommarfrukter =)

2007-07-09 @ 09:40:40
URL: http://petra.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback