Inget ögongodis

Gårdagen gick i lugnets tecken.
Lite umgänge med en gammal jobbarkompis, träning på gymmet och middag på tu man hand med J på sex- och samlevnadsbalkongen.
Js bror tittade förbi på en öl och vi gick ner till Brända Bocken, en uteservering på torget. Där anslöt vi oss till ett glatt gäng med barndomskompisar, fortsatte dricka öl och surra.
Ögongodiset hade någon ätit upp.

Idag har jag badat och fixat hunden inför morgondagens utställning.
Jag har inte särskilt höga förväntningar men jag hoppas, att vi åtminstone får ett första pris. Allt annat vore orättvist.
J har lite folk här nu som sitter och dricker på balkongen. Jag satt med dem en stund men klarade inte av den ena killen. Så fruktansvärt dryg. Gick min väg för att slippa höra de otroligt dåliga skämten.
Ska strax krypa till kojs. Ensam. Jag kan fortfarande inte få Honom ur huvudet.

Kommentarer
Postat av: blessing

Lycka till med priset. Kramar/Blessing i sommarnatten

2007-07-15 @ 01:21:20
Postat av: Beyonce

Hoppas utställningen gick bra idag!

Postat av: Therrorese

Har oxå en någon jag inte kan få ur huvet. Jag är galen...Ingen bra någon, men ändå sitter han där. I huvet.

2007-07-16 @ 09:27:56
URL: http://therrorese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback