Till- och frånvaro

Tankarna bara snurrar i huvudet. Det är så mycket. För mycket.


Igår eftermiddag hade min handläggare på Försäkringskassan fortfarande inte hört av sig. Jag tog saken i egna händer och ringde hälsocentralen själv. Telefontid på torsdag.
Låt gå då.

Fredagen medförde utekväll med grillning på landet hos min tremänning. Trevligt. Sånt man behöver ibland när allt känns visset och dött.

Idag har jag tvättstugan. Förbannat tråkigt.
Satt på köksgolvet och försökte lära Sikla några nya tricks, då jag kom åt min ömma punkt på vristen. Blåmärket är borta sedan några dagar men det gör fortfarande ont när jag går. Jag har inte tänkt så mycket på det. Mera resonerat så som att det onda försvinner när svullnaden går ner och blåmärket bleknar.
Jag fingrade lite på samma ställe som blåmärket tidigare befunnit sig på. Där fanns en stor hård klump. Oroväckande ond och hård.
Aj.
Ländryggen är heller inte som den ska.
Jävla cykelolycka!

Ikväll ska jag dock försöka att se positivt på min tillvaro. Är bortbjuden på tjejkväll till min barndomskompis.

(Började bläddra i album för att eventuellt hitta en bild på oss i unga år. Det gjorde jag inte. Men jag hittade den här på min storasyster och mig)



image107
Tänk att man varit så där söt en gång i tiden

Kommentarer
Postat av: Alla mina pojkar

Vilka charmtroll!! :D Så enormt söta!
Ta ett steg i taget är bra. Det får vi göra båda två och att flyta är nog det enda jag klarar just nu. Så länge jag orkar hålla mig ovan vattenytan..
Kram!

Postat av: Lennart

Vilka små sötnosar! Har också varit i tvättstugan i dag 6 maskiner blev det. Nu har jag 17 skjortor som ligger och vill bli strukna, men jag vill inte.

2007-06-30 @ 21:26:51
URL: http://tripphult.blogg.se
Postat av: Zinnie

Söta söta. Är säker på att du är lika söt nu med. Om insidan strålar ut så borde du vara ännu sötare.
Uppåt uppåt går det, glöm inte att du är en kämpe E.
Kram

2007-07-01 @ 10:24:23
URL: http://zinnie.blogg.se
Postat av: Blingbling

Ååååh, ni har jag skrattgropar. Det är det vackraste jag vet :)
Tvätta är trist, ja visst. Undra vad du gör idag, söndag. Det regnar här. Var tog mitt semesterväder vägen =/

2007-07-01 @ 12:10:52
URL: http://blingbling.webblogg.se/
Postat av: anna

Jag har läst din blogg varje dag sedan jag "hittade" den första gången. Det är dags att jag skriver en kommentar nu tycker jag.
Det finns en enda anledning till varför jag inte skrivit en innan, jag vet inte om du förstår vilken eller inte men sak samma.
Din blogg beror jäkligt mycket.
Du skriver fantastiskt bra och man kan sätta sig in i det du skriver om.
Jag hoppas att det ordnar sig med allt. Du verkar vara en person som förtjänar det.

2007-07-01 @ 17:17:23
URL: http://www.frusorg.blogg.se
Postat av: Therrorese

Vilka små socker!

2007-07-01 @ 20:07:16
URL: http://therrorese.blogg.se
Postat av: E

Alla mina pojkar: Man orkar mer än man tror!
Lennart: Oj! Jag lyckades tvätta hälften så mkt.
Zinnie: Tack söta du!
Blingbling: Det sägs att det inte finns något dåligt väder -bara dåliga kläder. Jag är INTE beredd att hålla med!
Anna: Tack goa du! Vad glad jag blir! Jag kanske vet vilken anledningen är.
Therrorese: Eller hur=)

2007-07-02 @ 00:05:20
URL: http://drogen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback