Ett meningslöst liv?

Så förflöt denna dag lika meningslöst som alla andra dagar.
Fan va deppigt jag skriver. Och lever. Det måste börja hända grejer i mitt liv igen. Ska verkligen höjdpunkten i mitt liv vara en tv-kväll i soffan. En skål (okej två skålar) glass och nån fjollig amerikansk serie? Nej tack!
Det har aldrig varit min grej att titta på tv. ALDRIG! Jag förstår inte hur det kunde bli så här!?
Magda-boken är utläst för flera dagar (läs veckor) sedan och jag har inte börjat på någon ny. Jag vill läsa den boken M fick av mig i present i lördags (som om det bara fanns EN bok jag ville läsa just nu...), men förmår mig inte att köpa den.
Det får bli skärpning nu.
Imorgon ska bli en annorlunda dag. En dag med innehåll. Jag ska träffa kompisar. Ha kul. Engagera mig.
Hur vore det om jag tog mig i kragen och pallade mig iväg till gymmet till exempel. Min kropp skulle nog inte precis jubla efter denna långvariga influensa/förkylning, men mitt psyke skulle med all säkerhet må så mycket bättre.


Imorgon ska jag även ringa angående arbetsprövningen. Nervositeten gör sig påmind.

Idag fyllde M år.
Jag och J ville inte komma tomhänta så vi bakade en tårta och tog med. Det blev succé.
Vad tycks?




image6

Kommentarer
Postat av: Krazypal

Tror det döljer sig en liten konditor i dej :)
Ha en underbar dag, Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback