Ett steg fram och tre bak

Nu e jag måttligt irriterad på att ingenting flyter på som jag har planerat.
Ringde Lotta idag som jag har tänkt att arbetsträna hos. Hon skulle ju komma hem från sin Ungernresa eller vad det var idag. Men nej. Hon kommer hem nästa vecka. Jag förgås ju här hemma av tristess.
Nu funderar jag på att skita i allting och kolla om jag kan få vara in någon klädbutik på stan bara. Den 17 november slutade jag på Lätting, sedan dess har jag bara gått och dragit benen efter mig och "väntat". Det är ju en halv evighet sedan. Inte konstigt att man aldrig reser sig upp ur dyngan och kan komma vidare!
Sagan om en plats att arbetsträna på lär få några kapitel till. Oroa er inte.

Om exakt en timme börjar yogan. Ska bli skönt att få sträcka på sig lite. Försöker få både släkt och vänner att börja på yoga. Ingen nappar. Jag är ju helt såld på denna träningsform! Jag vill att alla ska träna yoga!
Yoga är UNDERBART!


Sofia och Hazzel var här idag och fikade lite. Trevligt. Det var ett tag sedan vi sågs. Borde skärpa till mig lite och underhålla kontakten med de vänner jag har. Jag har blivit så otroligt dålig på de under de senaste åren.



Vi har städat idag också. Och jag har tagit ner julpyntet i sovrummet. Hör och häpna! Nu vågar jag äntligen dra upp persiennerna på morgonen. Blommorna kommer att växa så det knakar nu när de får lite ljus.

Dax för en plaskig promenad till stan.
På återseende//E


Kommentarer
Postat av: Krazypal

Yoga??? E det inte det där man bryter benen ur led och sitter i massa konstiga vinklar???

PS Funderar på att slänga ut julgranen DS

Postat av: annica

Jo jag fattar att det vore skönt för dig att börja göra något om dagarna! Inte roligt att gå hemma och dra bena efter sig, man bli ju oundvikligen rätt seg av sånt!
Nu ska jag gå och lägga mig och läsa lite tror jag. Är nyduschad och fräsch
Kram på dig

2007-03-08 @ 21:15:27
URL: http://oktobertjejen.bloggagratis.se
Postat av: E

Krazypal, jo precis. Bra förklaring på hur yoga utövas! Glöm inte att armarna också ska vridas ur led, samt att ryggraden ska rotera tre varv.
Julgranen ja.. min hade nog också varit kvar om inte J så brutalt slängt ut den när helgerna var över :( Tur att det är påsk snart så man får pynta lite ris!

annica: nyduschad och fräsch... mm, det är då man ska gå en kissrunda med hunden och kolla vad alla grannarna har för sig! (Vem vet, man kanske blir inbjuden på en kopp kaffe......)

2007-03-08 @ 23:24:09
URL: http://drogen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback