Mina egenheter i sex...

...punkter. (Vad trodde du?) Det blir kanske sju. Jag är ännu en gång utmanad. Regler kan ni läsa i tidigare inlägg, men den här gången tänker jag inte utmana någon.
Snart vet ni allt om mig.

1. Jag läser min egen blogg.

2. Jag handlar nu mera choklad på olika affärer, jag vill inte att kassörskan ska känna igen mig som chokladfreaken.
Okej, det var lögn. Men jag handlar på olika affärer, man kan ju inte bara gynna närbutikerna...

3. Jag har berättat lite för detaljerat för mor om mina tankar kring sex. I julas blev hon förbannad och vi var osams i två veckor. Jag försöker hejda mig lite numera.

4. Jag har en leksakslåda i mitt sängbord.

5. Jag låser aldrig dörren när jag går på kissrunda med hundarna. Vi har grannsamverkan i mitt trapphus. Håller koll på varann. Åtminstone håller jag koll på dem.

6. Jag svarar alltid högt för mig själv på msn-meddelanden. J skrattar alltid.

Bonus:
7. Jag har 49 personer på min msn-lista, jag känner alla utom två irl. Är jag skraj för de okända, eller är det bara så att jag är kräsen?

Kommentarer
Postat av: Krazypal

Jämfört med den andra listan... hehe
Kastade hela msn i papperskorgen när jag insåg vad det finns för typer där ute...

Postat av: flatljus

Bra. bra.. Man ska aldrig bli för mycket stamkund. Kassörskerna får koll på en. Har själv jobbat som kassörska ett tag. Läskigt vad man snappar upp. Fast i och för sig så krävs det att man sticker ut lite väl mycket till en början.

2007-03-12 @ 10:29:56
URL: http://flatljus.blogg.se
Postat av: E

Krazypal: Haha, synd. Annars kanske du hade blivit den 3:e okända..
Flatljus: Jag har också jobbat som kassörska. Till slut känner man ju en del kunder bättre än man känner sin egen jackficka (eller hittar är det ju, men det passade inte).

2007-03-12 @ 19:06:31
URL: http://drogen.blogg.se
Postat av: Krazypal

Rotar förtvivlat i papperskorgen...

2007-03-12 @ 19:13:13
URL: http://krazypal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback