Svårbemästrade händelser

Imorse var jag såå nära att kvadda Annas bil. Jag var helt lamslagen en hel timme efter incidenten. Den där bilen för banne mig otur med sig. Först parkeringsboten och nu detta. Det hade ju inte varit kul att sitta i sidan på jordens lastbil (dessutom var det en snygg chaffis, dock med mördarblick).
Och JA, det var jag som körde mot rött. Jag vet inte om jag är omtöcknad efter allt glassätande de senaste dagarna eller om jag bara var sjukt okoncentrerd. Jag tror nog på det förstnämnda alternativet.
Har nu lugnat mig ett par hekto och ringde just till M och sjöng "Ja må du leva" några tonarter för högt. Det lät illa. Hon verkade dock nöjd. Tur det.

Min förkylning verkar aldrig gå över! Förutom detta är nässprayen slut så jag kan bara andas genom munnen. Huvudvärk får man på köpet. Livet är besvärligt just nu.

Igårdagens inlägg glömde jag nämna att jag missade sista anmälningsdagen till "Lilla Stockholm". Jag blir så irriterad!!!

På återseende med hopp om en bättre eftervärld/E

Kommentarer
Postat av: Krazypal

Lider med dig och din förkylning :(
Fixade en lista iaf men utmanade ingen - håller mina skumma sidor hemliga...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback