Utmaning

Fick en utmaning...

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet.

Jag ska bara påpeka att jag har EN MILJON egenheter för mig, detta är bara några stycken av dem...

Mina svar:

1. Jag skrapar alltid glassen ur glasspaketet, jag har fått för mig att den översta hinnan är godast. Får panik om någon annan tar glass före mig!!

2. Jag samlar på plastpåsar...

3. Jag går ut med hundarna i badtofflor och morgonrock, trots att jag bor mitt i stan.

4. Jag spanar på grannarna genom kikhålet i dörren.

5. Jag är ständigt upprikig mot folk, vare sig de vill eller inte.

6. Jag tränar bäckenbotten nästan varje vaken minut. 


Jag utmanar: Annica, Jossan, Linda, Putte, Lina, Pernilla


Kommentarer
Postat av: F

Du har mer att hämta på min blogg om du vill visa dina egenheter :) Har någon lista du kan sno och en tankelek kring ord. Be my guest.

Godnatt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback