Ett klokt val!?

Sitter här, läser bloggar och försöker bli pigg. Det fungerar inte alls. Jag bara gäspar.
Borde egentligen packa lite prylar inför helgen. Jag vill så gärna packa ner Sikla, hon vill säkert bli nerpackad också. Men bara för att jag inte har varit till veterinären och tagit de obligatoriska rabiesblodprovet så får hon inte följa. Jag förbannar mig själv för det just nu.

Tandläkaren beundrade mina tänder idag. Ojojoj, det bara haglade lovord. Själv tyckte jag att de såg skitläskiga ut där på dataskärmen. Uh.
644 kronor kostade det kalaset. Bara för att få tänderna tittade på och bli berömd för att man borstar så bra.
Sen försöker hon packa på mig ett sånt här Friskvårdsabonnemang, hon menar att det är väldigt fördelaktigt för mig.
Jaha.
Jag får veta att jag hamnar i den lägsta prisklassen, 537 kronor om året. Med andra ord så förlorar ju jag på att ta ett sånt där abonnemang. Så vida jag inte slutar borsta tänderna och skaffar mig en makalöst dålig munhälsa.
Det tänker jag inte göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback