Allt eller inget

Jag hade tänkt mig en nystart, pga diverse påhopp men har nu kommit på andra tankar.
Till er som har raderat min länk....Gör en ny.
I´m back!!!!

Jag har under en väldigt lång tid mått väldigt dåligt på grund av diverse händelser i min familj. Händelser som utspelades för 10 år sedan, händelser som utspelades i julas, ja, händelser som i stort sett präglat hela mitt tonårsliv.
Det handlar om medberoende. Relationer mellan tre systrar. Matmissbruk. Om känslan av att aldrig räcka till.
Man skulle kunna säga att det är det jag tampas med, dag ut och dag in.
Detta är min sista kamp. Det är den här gången jag har hamnat rätt. Det är den här gången jag lyckas.

Det har hänt en hel del sen jag pausade här i bloggvärlden:
? Jag har köpt en skitmysig lägenhet än mer centralt än jag bor nu.
? Myran, mitt nya pudeltillskott, har hunnit bli över tre månader.

? Det har eventuellt skitit sig med mitt rosa jobb.

? Jag har inte särskilt bra kontakt med mina systrar.

? Min ekonomi har havererat.

? Jag har köpt en spy-inningcykel.

? Jag har fått några nya vänner.

? Jag fick en symaskin i julklapp.

? Två av mina bästa vänner har flyttat till Sigtuna.


Imorgon bitti hägrar öronakupunktur, det är med andra ord dax för kudden nu.


Kommentarer
Postat av: Therrorese

Ååååh välkommen tillbaka, kära, kära E! Äntligen. Jag har saknat dig! Kram

Postat av: Patrik

Vad glad jag blir! Detta är comebackernas månad. :)

2008-01-25 @ 02:01:16
URL: http://pudding.blogg.se
Postat av: Alla mina pojkar

Härligt att höra E!! Jag har absolut inte raderat din länk, däremot tagit bort min egen blogg, blev ett sabla liv på skolan så jag valde att ligga lågt ett tag. Kommer såklart fortsätta läsa alla andras. Kanske gästbloggar hos någon vid tillfälle.
Kram!

2008-01-25 @ 11:56:43
Postat av: Lennart

Vad kul, ett nytt inlägg att läsa. Jag hoppas att det blir fler.

2008-01-25 @ 12:59:11
URL: http://trannel.blogg.se
Postat av: E

Therror: Tack =) Det värmer!
-
Patrik: Comebackernas månad it is!
-
Alla mina pojkar: Min blogg behöver en eller flera gästbloggare. Det är en kategori som ekar tom hos mig.
-
Lennart: Det hoppas jag med=)

2008-01-25 @ 17:30:45
URL: http://drogen.blogg.se
Postat av: Zinnie

Åh. Vad glad jag blir.
Hej igen tjejen.

2008-01-26 @ 15:49:33
URL: http://zinnie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback