Ibland är inte min fantasi så pervers som man kan tro

Innan jag gluttat in i Nellans blogg hade jag, trots min perversa fantasi, inte kopplat detta. Jag syftar på "satsen" på S.A.T.S vattenflaska. Men efter att ha läst det inlägget (nåja, det var ju länge sedan nu), har det blivit mycket skojigare att träna. Åtminstone dricka vatten på gymmet.
Idag har jag varit ner en sväng och kört med min PT. Han är en charmig sak som ofta ser väldigt lurig ut. Det känns bra med honom. Å det som känns allra bäst är att han imponeras av mig hela tiden. Jag gillar att impa på folk.
Jag hade en hel harrang att återberätta från morgonens "äventyr" men nu hinner jag ju inte. Mat ska lagas, hundar ska promeneras och jobb ska cyklas till.
Tänk om dygnet ändå hade fler timmar.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback