Under inspärrningsvistelsen:

Warning for crocs and hippos
2007-08-18 22:37


J släntrade in här på salen vid halv fyra. En röd kasse i varje hand. AFRIKAKORT!
Eftermidagen har bestått i besök, besök och åter besök. Som mest satt vi sju stycken här inne samtidigt i mitt lilla illaluktande rum.
Älsklingsvännen C hade med sig en present. En underbart doftande badbomb. Att vädra ur stanken ur detta rum går ju inte. Det här var nästa metod att beprövas.
Funkar hyffsat.

Mor och far var här med lite fika och bästa vännen S hade trisslotter och resetidningar i bagaget. Tjugofem kronor rikare blev jag.

Nu ikväll har jag slagit ihjäl tiden med Afrikakorten och dagboken från den tiden. Skratt och gråt om vartannat.
Att resa är verkligen glädje. När jag ser bilderna förstår jag knappt att jag har varit på alla dessa ställen och upplevt allt det där. Men det har jag. Och det är jag ruskigt glad för.

Tack för alla goa kommentarer. Ni bloggisar är GULD!

Å vet ni. Nu har mitt vänstra öra också börjat värka.
Please God. Give me a break!


              
           

Kommentarer
Postat av: Blingbling

Underbart. Nu har du ju en massa att sysselsätta dig med. Och så mycket besök. Du är en poppis tjej =D

2007-08-22 @ 21:28:22
Postat av: Beyonce

Bra med så mycket besök. Vann du något på trissen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback