Rullgardin

I helgen såg jag bilder på mig själv i syrrans kamera. Det var som om någon drog upp rullgardinen.
Jag insåg att jag verkligen vanvårdat mig själv hela våren. Både fysiskt och psykiskt. Fy fan, va vidrig jag såg ut. Jag vet att det låter hårt att säga att man ser vidrig ut, men det känns som om det verkligen är så illa.
Jag såg eländet klart och tydligt.
Jag ser ut som en gammal lada som håller på att förfalla.
Dax att ta sig i kragen!
Dax att söka upp någon att prata med med!
Dax för förändring!

Funderar på att börja sjunga. Pappa sa åt mig det igår. E -börja sjung i kör eller nåt. Sjunger ju jämt i alla fall. Varför inte sjunga tillsammans med andra!? Ska faktiskt ha det i åtanke. Det kan nog vara bra för både kropp och själ.

Nu ska det bli skönt att få lägga huvudet på kudden.

Kommentarer
Postat av: Märtha

Jag är helt på din bana. Jag har kommit på att jag ser härjad ut. Och jag blir inte längre glad när jag ser mig själv i spegeln. Bara ledsen. Usch.

Postat av: Therrorese

Ja, här kommer en till och tillägger. Ser ut som ett härke i huvet....konstant svettig pga kryckorna....ful, fet och onödig helt enkelt...Skulle helst vilja ligga med huvet UNDER kudden....Inte konstigt att jag har tappat min Mojo...

2007-05-29 @ 15:46:36
URL: http://therrorese.blogg.se
Postat av: Beyonce

Jag kan vara med i den klubben oxå. Dags för förändring!

2007-05-29 @ 22:58:27
URL: http://bday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback