Singeltrött med sextorka?!

Singeltrött?!
Så stod det i en kontaktannons i dagens morgontidning.
Singeltrött? Trött singel?
Sanningen är den att jag är inte singeltrött. Faktiskt. Jag trivs så himla bra som jag har det nu...även om jag spyr galla över alla nyförälskade vårpar som strosar runt och ser så där äckligt, lyckligt kära ut. Som sagt. Jag är inte alls singeltrött.
Det är nog så att jag både vill äta kakan och ha den kvar.... Bäst att inte baka någon kaka. Inte ens köpa ingredienser. Det blir i alla fall bara kattskit till slut ändå.

I går var jag ledig.
Välbehövlig ledighet. En dag utan hets, stress och press. Knallade en sväng på stan med världens bästa mamma, åt lunch med majoriteten av min familj och bara hade det bra.
Transporterade hem min dubbelsäng och forslade iväg den andra gamla kojen till mor och far. Nu känner jag knappt igen sovrummet längre. Nu får vi plats alla fem i sängen utan problem. Vi får plats sex stycken också.
Sex är trevligt.

Bäst som jag bubbade och bar sängmöbler upp och ner för trappor stod J vid spisen och lagade en kanonmiddag. Jag vågar lova att det inte händer särskilt ofta. Typ aldrig.
När jag kom in i köket tappade jag hakan. Bokstavligt talat. Mållös över engagemanget. Allt var så tjusigt gjort.
Som sagt, det händer inte ofta i det här hushållet.
Kärlek till J.

Vi köpte lite choklad på Ica och blev tvungen att köpa en gammal dvd-film också. Den köpte vi endast pga omslaget. Ett par i en passionerad pose.
Det är ju för guds skull inte sextorka här!! Varför beter jag mig som en utsvulten då?
....Inte bara jag. Vi är lika goda kålsupare båda två. J är inte bättre än mig på något sätt.
Jag vill inte veta vart detta slutar...

Kvällen slutade i alla fall med att jag monterade ihop sängen och somnade som en stock. Det blev varken mer eller mindre spännande än så. Tyvärr.

Kommentarer
Postat av: F

mm sex är trevligt.

Postat av: Mattias

Tack det var snällt av dig! Jag ska helt klart ha dig i åtanke! ;-)

2007-05-12 @ 12:19:37
URL: http://bmws.blogg.se
Postat av: Therrorese

Haha..."inte ens köpa ingredienserna". Bra där E, den ska jag komma ihåg. Jag kan inte ens receptet längre tydligen...Kanske ligger det och skräpar i nån låda nånstans...?

2007-05-13 @ 01:30:04
URL: http://therrorese.blogg.se
Postat av: E

F: Visst är det väl. Tur att jag inte antastade dig härom kvällen

Mattias: Schysst. Du vet var jag finns;)

Therrorese: Lika bra det. Kattskit är ändå inget att ha!

2007-05-13 @ 04:39:29
URL: http://drogen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback