Min blogg är så tråkig

Jag är så här fånigt glad idag. Jag vet inte hur det kommer sig. Kanske är det för att jag har ryckt upp mig och infunnit mig på gymmet flera dagar den här veckan. Satte just på en schysst gammal skiva och bara är.

Idag har jag bubbat lådor och möbler hela dagen. Jag är trött men jag har massor kvar att ge den här kvällen. Sängen hägrar inte som den brukar göra. Det känns helt fantastiskt.

Imorgon hägrar flyttstädning. Det känns inte så inspererande men vad gör man inte för några extra slantar i plånboken.

Jag har helt tappat blogginsperationen. Jag hinner liksom inte med. På sätt och vis kan man tycka att det är positivt. Men jag saknar ju att följa varje steg i era liv. Som det är nu hinner jag ingenting känns det som.

För övrigt har jag kommit in i den här homeparty-svängen och har några inplanerade framöver.


Kommentarer
Postat av: Therrorese

Vad skönt att höra att du är glad. Då är jag också glad. Kram

Postat av: Beyonce

Härligt att du är glad. Din blogg är inte tråkig!

2007-11-12 @ 23:10:07
Postat av: Lennart

Det är inte tråkigt att titta in här. Jag kommer tillbaka en annan dag. Hej så länge!

2007-11-19 @ 18:42:27
URL: http://trannel.blogg.se
Postat av: Beyonce

Hur är det med dig Drogen? Saknar!

2007-11-21 @ 20:46:05
Postat av: Patrik

Jag saknar dig här.

2007-11-26 @ 15:10:23
URL: http://pudding.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback