November

Helgen har inneburit en del bubbande och bärande, packande och slängande.
Jag tog en paus på lördagseftermiddagen och svängde förbi hos min vän som har kennel.
Whiskey-valparna är 3,5 vecka nu och ser ut att bli riktiga snyggingar.
Tydligen ska jag övertalas att ta den svarta tiken...det lär inte bli svårt att övertala mig.


  
Myran

Tack för allt peppo. Ni vet att det är guld värt för mig. Det är det nog för alla.

Det börjar bli knapert med pengar nu. Jag fick ju hela 2964 kronor i oktoberlön. Tack regeringen.
Mamma har sponsrat mig lite så jag fick ihop till räkningarna, som låg på det dubbla.

Just nu går inte hjärnkontoret på högvarv direkt. Jag har problem att få ihop meningarna. Men en sak är säker...vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Blingbling

Åååh vad de har vuxit =) Knubbiga och söta små rackare. Klart du ska behålla en.

Postat av: Beyonce

Skulle vilja ha en brun, sååå söta!!

2007-11-04 @ 23:18:38
Postat av: Therrorese

Oooooh så söta! Lika söta som dig ;)

2007-11-05 @ 10:21:44
URL: http://therrorese.blogg.se
Postat av: Alla mina pojkar

åååh så söta!!!

2007-11-06 @ 13:41:36
URL: http://minajagochirene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback