Utmaningen

Jag är utmanad av Zinnie.

Regler:

1. Länka till den som utmanat dig.
2. Berätta sju sanningar om dig själv.
3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg.
4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat.

Mina sanningar:

1. Mitt sovrum ser ut som Jerusalems förstöring.

2. Jag är en samlare. Jag samlar på de mest konstiga ting. Shampoo, lypsyl, deodoranter, tandborstar plastkassar, ja -praktiskt taget allt som går att samla på....

3. Ibland (läs ofta) är jag alldeles för frispråkig. Som till exempel på Hockeyfesten förra helgen då jag startade en konversation med killen bredvid mig i baren, genom att säga: "Jag skulle vilja ha något hårt och långt"

4. Jag har trivts på alla arbetsplatser jag haft.

5. Jag är en praktvarn.

6. Jag blev av med oskulden med en granne.

7. Jag har superbra självförtroende men ganska taskig själkänsla.

Jag bryter mot regel tre och fyra.
Den som har tid och lust får gärna anta utmaningen.

Kommentarer
Postat av: Lennart

Schampo och tvål brukar jag sno på hotell. Annars tror jag inte att jag samlar på något. Slipsar kanske?

Postat av: Alla mina pojkar

Åh vad gullig du är, det värmer!! :D

2007-11-07 @ 22:17:18
URL: http://minajagochirene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback