Det rosa gör mitt liv

Handläggaren på försäkringskassan har inte stake att ringa mig. Hon har därför pratat med min mamma(!) istället.
Det stör mig bara liiiite.
Jag känner igen det här så väl. Det har alltid varit lika. Hamnar någon på sniskan med mig så vågare de knappt ringa mig sen.
Vad är de rädda för?
En handläggare som inte vågar ringa sina klienter!! Fel person på fel post.

Just nu är det mitt rosa jobb som gör mitt liv.
Ombyggnad och nybyggnad. Det innebär att jag kan förverkliga många av mina ideér. Mina kollegor gillar mina galna påhitt och jag växer. Jag vill lära mig mer. Jag mår bra. På jobbet.
Jag har grinat mig igenom den senaste veckan. Och vilket stöd jag får från familj, vänner och arbetskamrater. Jag har aldrig någonsin känt mig så uppbackad och peppad av alla runt omkring. Aldrig.

Igår var jag och chefen på mässa i Stockholm. Tydligen är vi omtyckta kändisar i den här branchen. Det har inte jag fattat. Nu vet jag.
Jättekul dag och verkligen nyttig för ett blåbär som mig.
Giveaways och kataloger fyller min hall för närvarande.
Framför allt var det kul att få en närmare relation med chefen. Vi har ju faktiskt inte känt varandra så länge. Drygt två månader bara. Fast det känns som om vi har hängt bra mycket längre.
Efter en dag med mycket människor och en del champagne somnade jag så fort jag lade huvudet på kudden igår kväll.

Idag är det fullt upp igen. En Afrikakompis kommer på besök söder ifrån och sen har jag lite hundar att klippa.
På återskrivande.


Kommentarer
Postat av: Therrorese

Vännen, det låter som om du har massa bra i ditt liv just nu. Låt det ta överhanden istället för det onda och ledsamma!! Njut!

Postat av: Blingbling

Vad var det för mässa? Villahemmässan kanske =)

2007-10-07 @ 19:40:57
URL: http://blingbling.webblogg.se/
Postat av: E

Therrorese: Det är mkt bra, men tyvärr, är det dåliga övervägande. Jag hatar det dåliga.
-
Blingbling: Det var zoorfmässan.
Inte helt otippat för två pudeltjejer som mig och chefen.

2007-10-07 @ 23:43:09
URL: http://drogen.blogg.se
Postat av: Beyonce

Härligt att det går så bra på jobbet, alltid kul att åka på mässa!

2007-10-08 @ 11:33:11
URL: http://bday.blogg.se
Postat av: Lennart

Kom på angående rosa. Då jag var 19 började jag på fritidsledarlinjen och vi skulle få enhetliga träningsoveraller. Gula och rosa kunde vi välja på, jag ville inte ha en gul. Så jag syntes ofta gå omkring i en rosa overall. Väldigt vad konstigt folk reagerade de då såg mig...?

2007-10-08 @ 18:50:07
URL: http://trannel.blogg.se
Postat av: Alla mina pojkar

Åh det låter ju som om du har en massa stöd. Vad glad jag blir! Det behöver du!! och glöm inte bort oss i cyberspace, vi försöker finnas här så gott vi kan :) Keep it up och glöm inte att du är bäst!

2007-10-08 @ 21:30:49
URL: http://minajagochirene.blogg.se
Postat av: Patrik

Du kan väl lägga lite saker på hundarna och posta foton, så blir jag glad. Hundarna också vill jag lova. Stuff + Mutts = awesome. www.stuffonmymutt.com

2007-10-09 @ 17:55:14
URL: http://pudding.blogg.se
Postat av: E

Ni är så bra!!
Tack för era fina kommentarer!
Egentligen skulle allt kunna vara sååååååå bra. Men det är det inte.
Fan.

2007-10-09 @ 21:37:19
URL: http://drogen.blogg.se
Postat av: Lollo

mli, tänker på dig nästan varje dag. Men vi är ju som vi är vi människor och trots att vi vill höra av oss så blir det inte av. saknar dig. hur ser din höst/vinter ut? puss!

2007-10-10 @ 11:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback