Omvägar

Jag lever, det gör jag. Men mycket mer än så är det inte.
Jag önskar att någon kunde fatta ett svårt beslut åt mig. För jag kommer välja "fel". Jag kommer sätta hälsan och mitt välmående i andra hand.
Jag blir arg på mig själv för att jag resonerar som jag gör. Men jag vet att jag kommer att gå den här omvägen.
Troligen kommer det leda till förfall, bottenskrap och så småning om ytterligare en bergsklättring.
Ibland önskar jag att jag kunde dela på mig och göra två saker samtidigt. Men det kan jag inte. Jag kan bara välja ljus eller mörker. Och jag, mitt nöt, kommer välja mörker. Ja, ljus till en början. Men när jag är tillräckligt långt in i tunneln, då återstår bara mörkret.

Nu är det dax för det rosa.
Jag ska försöka hinna uppdatera er lite senare.

Kommentarer
Postat av: Therrorese

Nej,nej,nej, inte sätta din hälsa och välmående i andra hand! Det får du inte! Inte trilla bakåt nu. Inte falla. Jag håller i!

Postat av: josefin

ring mig!!

2007-10-03 @ 10:17:41
Postat av: Patrik

Bra att du är tillbaka i alla fall. Jag skänker dig lyckönskningar. Det kommer att gå bra. Allt det dåliga är historia nu.

2007-10-03 @ 13:06:49
URL: http://pudding.blogg.se
Postat av: Blingbling

Neeeeej, inte mörkret. Inte falla. Faller du så hjälper jag Therror att ta emot dig/rädda dig.

2007-10-03 @ 19:26:35
URL: http://blingbling.webblogg.se/
Postat av: Beyonce

Jag tar oxå emot dig. Men du vet ju att du ska välja ljuset så att du inte behöver falla.

2007-10-04 @ 12:24:35
URL: http://bday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback