En singelkvinnas vardag

Hej! -Du där!
En kille med en schäfer haffar mig. Jag vänder mig om och tittar på honom.
Hjärtat slår fyra extraslag inom loppet av ½ sekund.
Jävlar vad karln va lik Mr Green. En kopia med kort hår. Jag dog nästan.
När jag hade hjälpt honom till rätta, kände jag mig fortfarande lite skakis. Löjligt kanske, men jag var så oförberedd.
Och var inte det där Mr Greens brorsa, ja då vet inte jag!!

Det var mycket karlar på tapeten igår.
Jag och chefen åkte till köpcentret tre gånger inom loppet av en timme.
Butiksfasaden ska målas om. Den rosa arbetsplatsen ska bli än mer rosa.
På färgavdelningen fick vi först hjälp av en helt okej kille. Den andra snyggingen hade fullt upp med sitt. Han höll sig dock i vår närhet. Vi spanade.
När vi kom tillbaka till butiken med 17 dunkar fasadtvätt kom vi på att vi borde ha köpt en provburk med rosa färg. Vi hoppade in i chefens läckra Lexus igen och stegade snart fram till färgdisken igen.
Där stod han. Den solbrände, väldtränade, glade, skämtsamme läckerbiten.
han blandade våran färg. Jag och chefen flirtade för allt vad vi var värda -han flirtade tillbaka. Men jäklar vad nervös han blev efter en stund =)

På eftermiddagen fiskade jag lite efter info om läckerbiten. Jag har ju mina källor. Han hade ett ganska charmigt namn men pojken var bara NITTON år.
Chefen insåg att hon skulle byta ner sig 18 år, om hon skulle byta bort Dalmasen som är sex år äldre än henne.
Men... WTF chiiiiiifen!!
Sen när hade åldern betydelse!?


Kommentarer
Postat av: Therrorese

Hahaha! Ålder....vissa saker är ju en färskvara ;)

Postat av: Pudding

And here's to you Mrs. Robinson. :)

2007-09-12 @ 17:15:59
Postat av: Beyonce

Han kanske är mer lagom till åldern för dig;)

2007-09-12 @ 19:09:25
URL: http://bday.blogg.se
Postat av: Blingbling

Jag hade inte tackat nej till en 18 åring hehe. Fast han skulle nog se på mig som en tant. Nä, jag hade inte haft en chans där. Men det har ju du Drogen, så flörta på för 17. Bräda chefen hahaha.

2007-09-12 @ 20:13:19
URL: http://blingbling.webblogg.se/
Postat av: Magnus

Vem hade tackat nej till en 18 åring? Hand upp någon...ingen?

2007-09-12 @ 20:38:44
URL: http://papamac.blogg.se
Postat av: LillaNisse

Ålder är ju bara en siffra, kör hårt....
Kram

2007-09-12 @ 20:41:36
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: Annarki

Shit, du är ju värre än Therrorese... ;)

2007-09-12 @ 23:00:23
URL: http://annad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback